Het duel tussen tweede Riviera en leider Putse kondigde zich spannend aan.

En dat was zo in de eerste helft. Putse ging het best van start en liep de eerste 5 minuten uit naar 2-5. Riviera stak plots een tandje bij en kon effenen, kwam even 8-7 voor maar de Puttenaren waren efficienter en hadden de leiding bij de rust met 10-12. Het eerste kwartier na de thee ging het te snel voor de thuisploeg. De stand liep op tot 10-16.
Riviera spartelde verder in de wedstrijd nog wat tegen maar bracht de verdiende Putse zege niet meer in gevaar. Met 1 wedstrijd minder en 2 punten voorsprong gaat Putse de winter en de zaal in. Daar wacht de topleague.

6 korven werden gescoord door Michiel Smet en Wout Van Elsacker. Axel Van Genechten scoorde 3 keer, Seppe Geens en
Nele Risch 2 keer. Verder nog Lene Dewaerheid, Jill Bellekens, Diete Hendrickx en Tijs Geens.

Jos V.