Verslag van onze kern tegen Voorwaarts, lees je hier.

Zonder topschutter Michiel Smet nam Putse toch een veelbelovende start bij Voorwaarts maar na een tiental minuten en een 6-5 stand keerde de wedstrijd. Het thuisteam nam de wedstrijd resoluut in handen en een sterk dameskwartet bouwde snel een 8-5 voorsprong uit. Putse spartelde wel nog tegen met 12-9 maar bij de rust keken zij tegen 15-9 aan.

Bij de start van de tweede helft hield Voorwaarts korvenfestival. Het verschil liep op tot 20-9 vooraleer Putse kon tegenscoren. Bijna elk thuisshot ging door de korf en hoewel Geelblauw toch ook regelmatig scoorde, het werd een een ruime zege voor de thuisploeg.

Wout Van Elsacker scoorde 8 korven en Axel Van Genechten 4. Rani Asselberghs en Regis De Preter scoorden 2 keer, Tijs Geens en Jill Bellekens 1 keer. Zondag komt Borgerhout naar de Putse sporthal.

Jos V.