19/11/2023

Voor een volle zaal ontving Putse landskampioen Boeckenberg maar onder de indruk waren zij niet. Integendeel, de ganse eerste helft ging de wedstrijd gelijk op maar echt een kloof slaan lukte geen van beide teams. De stand liep op via 8-6 na tien minuten naar een 12-11 ruststand en zo Putse nog op voorsprong.

Maar dat mooie liedje duurde niet lang na die rust. In tien minuten maakten de bezoekers gebruik van een Puts dipje om uit te lopen naar 12-16. Toch reageerde Putse nog en het verschil halveerde tot 16-18 na een kwartier. Boeckenberg echt bedreigen lukte echter niet want zij hielden nu het verschil onder controle. En zo eindigde een uitstekende Putse wedstrijd toch op een nederlaag.

Tijs Geens scoorde 4 keer, Diete Hendrickx en Michiel Smet 3 keer. Lene Dewaerheid, Arne Beeck en Senne Op de Beeck maakten 2 korven. Tenslotte troffen Verdi Vanreusel, Axel Van Genechten en Jill Bellekens 1 keer raak.

Verslag: Jos V.