Verslagen jeugd kan je hier lezen.

Putse U17A - Boeckenberg U17A
18/11/2023 EINDSTAND 11-14

We startten onze eerste thuismatch fris, maar Boeckenberg nam al snel de bovenhand en slaagde er in om 0-3 voor te komen.
Vanaf dat onze eerste goal viel kwamen we op gang en ging het lange tijd gelijk op. Er was veel inzet langs beide kanten, en we gingen de rust in met 5-6.

In de tweede helft zwakte onze afwerking af en sloeg Boeckenberg een gat van vier goalen. We konden dit jammer genoeg niet meer inhalen, want telkens als wij scoorden, reageerde Boeckenberg meteen door een tegengoal te maken. We eindigden uiteindelijk met een score van 11-14.

Doelpuntenmakers: Roos 5x. Fleur, Simon, Ida, Esther, Kobe en Tomas telkens 1x.

Verslag: Matti

Putse U19A - Borgerhout/GW U19B
18/11/2023 EINDSTAND 12-24

Zaterdag 18/11 speelden we onze eerste zaalmatch tegen Borgerhout/GW B. Door de nipte matchen die we verloren hadden in het veldseizoen tegen deze tegenstander, namelijk 11-10 en 15-16, begonnen we met volle moed aan deze match in de zaal. Wij Putse vossen stonden gedreven om deze kleine foutjes recht te zetten. Maar de eerste helft beloofde al niet veel goeds. De eerste goals van Borgerhout vielen al snel en het stond na een paar minuten 0-5. Dit moesten we proberen recht te zetten natuurlijk. Eerste helft eindigden we met een score van 6-12 en hadden we dus maar de helft van de punten die Borgerhout had. Dit kwam vooral door de ongelooflijke afwerking van Borgerhout de eerste helft en hun serieuze gretigheid. Putse dacht hier natuurlijk nog over te gaan de tweede helft.

Toen de 2e helft er in het begin beter uitzag voor Putse met een klein inhaalmanoeuvre tot 11-15 kreeg iedereen er terug meer zin in. Maar tevergeefs eindigde het uiteindelijk met een mindere uitslag: 12-24.

Scoorden voor Putse: Jens (×2), Milan (×2), Amber (×3), Lien (×3), Nils, Femke.

Verslag: Jens

Putse U9

De U9 speelden vandaag een event op Boeckenberg. We speelden 3 wedstrijdjes tegen de ploegen van Boeckenberg. We konden veel passen, liepen ons goed vrij en konden zelfs 2 keer scoren!
Spelers: Oscar, Mil, Viktor (1), Lex (1), Thomas, Jade en Fran
Trainer/scheidsrechter: Ilse