Verslag U17 kan je hier lezen.

Neerlandia U17A - Putse U17A
12/11/2023 EINDSTAND 11-11

Vandaag was het onze eerste match in de zaal in Topleague. In de eerste helft starten we goed we kwamen snel op voorsprong. De tegenstander had het moeilijk om goals te maken door onze goede verdediging konden ze wel veel gooien maar konden maar 1x scoren. Terwijl dat wij op een 0-4 voorsprong stonden. We hadden het wel moeilijk met de bal van de verdediging naar ons aanvals vak te krijgen omdat zij veel druk zetten op de bal. In de eerste helft kwamen we maar moeilijk aan kansen en was onze afwerking iets minder.
De rust stand was 1-4.

In de tweede helft kregen we het moeilijk ze kwamen snel terug tot 3-4. Er werden veel fouten gemaakt aan bijde kanten vooral veel vrijworpen. Na de 3-4 hadden we snel terug gereageerd we maakten snel de stand tot 4-6. En dan kwamen ze weer terug tot een 7-7 en werd het weer spannend. We scoorden om de beurt aan bijde kanten heel de match nog. In de tweede helft gooiden we minden maar ons afwerking percentage was wel beter. We konden niet meer de voorsprong maken het was spannend tot het einde en daarom is onze uitslag tegen neerlandia ook gelijk gebleven met een 11-11 als eindscore.

Doelpuntenmakers: Kobe en Roos 3x, Simon, Jorn, Ida, Juno, Esther 1x.

Verslag: Tomas