De verslagen kan je hier lezen

Putse U19A - Borgerhout/GW U19B
22/10/2023 EINDSTAND 15-16

Zondag 22 oktober speelden we onze laatste wedstrijd voor we de zaal induiken. De tegenstander was Borgerhout/GW B. In de heenwedstrijd verloren we nipt met 11-10. Hoewel het resultaat van deze wedstrijd niet meer van belang was, waren we er toch op gebrand om de wedstrijd deze keer wel binnen te halen.
We startten sterk aan de wedstrijd en liepen uit tot een 3-0 voorsprong. Borgerhout kon vervolgens een tegendoelpunt maken, maar dat verhinderde ons niet om nog verder uit te lopen tot 5-1. Nadien hadden we veel moeite om de hoge druk van Borgerhout in aanval uit te spelen. We slaagden er niet meer in om de kansen af te werken en Borgerhout kon terugkomen en zelfs uitlopen tot 5-7.
Uiteindelijk gingen we de rust in met een tussenstand van 7-7.
Na de rust kon Borgerhout terug uitlopen tot 7-9. Hierna liepen de scores een lange tijd gelijk bij beide ploegen. Slechts enkele minuten voor het einde van de wedstrijd stond het 15-16. Spelers en supporters bleven erin geloven om nog gelijk te komen en er misschien zelfs nog over te gaan. Ondanks de kansen die we nog creëerden en de vele onderscheppingen in verdediging, lukte het ons niet meer om de bordjes op gelijke hoogte te brengen en moesten we opnieuw de winst aan Borgerhout laten.
Nu gaan we ons volop voorbereiden om er in de zaalcompetitie alles uit te halen.

Doelpuntenmakers: Femke (4x), Lien (4x), Milan (3x), Kobe (2x), Amber (1x), Nils (1x)

Verslag: Femke

Putse U17A - Kwik U17A
22/10/2023 EINDSTAND 16-11

We begonnen de eerste helft meteen met een mooie goal. De tegenpartij had het moeilijk om in de match te komen. Hier profiteerden we van en konden zo een kleine voorsprong te maken van 3 goals. Uiteindelijk hebben we in de eerste helft zelfs 6 goals voorgestaan. Onze afwerking zwakte doorheen de eerste helft enkel maar af. We eindigden de eerste helft met een shotpercentage van 21% en de stand bij rust was 8-3.

2de helft: Ook in de tweede helft was ons zakte ons shotpercentage weer naar het einde toe. Ook waren er minder genomen shotkansen: 34 tegenover 41 in de 1ste helft. Je kon ook de frustratie zien die in onze ploeg leefde door de vele gemiste kansen, dit zorgden ervoor dat ook onze verdediging afzwakte. We bleven in de 2de helft altijd ongeveer 4 goals voor op kwik tot we de voorsprong nog vergrootten tot 16-11 dit was dus ook de eindstand.

Doelpuntenmakers: Kobe 4x, Tomas 3x, Esther, Simon, Roos en Ida 2x, Fleur 1x.

Verslag: Emiel

U11 K4-Toernooi

Op zondag 22 oktober speelden onze U11 een K4-event op Anderlecht. Onze 4 Putse Vossen gaven het beste van zichzelf en dit werd duidelijk in de scores.Anderlecht - Putse 0-8Putse - ASKC C 4-1ASKC A- Putse 2-43 zeges op een rij en alle spelers konden scoren. Bravo!