Putse U17A - Spartacus/NDN U17A
11/10/2023 EINDSTAND 22-12

Op woensdagavond hadden we bekermatch tegen Spartacus. We wisten vooraf al dat dit geen gemakkelijke match zou worden, maar toch zat de sfeer heel goed en geloofde iedereen in de overwinning. Dit bleek toch een moeilijkere zaak dan verwacht. We stonden al snel 4-0 achter. We kregen weer wat moed nadat we 2 goals hadden gescoord, maar deze moed zakte snel weer weg. De ballen van Spartacus vielen er gemakkelijk in. De stand werd al snel 11-2. Toch bleven we doorbijten en slaagden er in om te gaan rusten met een stand van 13-6.

Vol motivatie kwam iedereen het veld weer op na de rust. We startten sterk, maar Spartacus startte sterker. Ze maakten het gat direct groter, maar wij gaven zeker niet op. In de tweede helft gingen de teams gelijker op en heeft Spartacus minder goals gescoord. De eindscore was uiteindelijk 22-12.

Het shotpercentage zat zeker goed, maar we hadden meer kansen moeten nemen.
Doelpuntenmakers: Kobe (5), Jorn (2), Simon (2), Ida (2), Fleur (1)

Verslag: Esther