Verslagen jeugd kan je hier lezen

Putse U19A - Sikopi U19A
14/10/2023 EINDSTAND 10-14

Deze zaterdag speelde onze U19 A een cruciale wedstrijd die bepaalde of we al dan niet in de Top League zouden spelen. We begonnen sterk aan de wedstrijd en behaalden snel een voorsprong van 3 doelpunten. Vervolgens kwam Sikopi ook in de wedstrijd en wisten ze een voorsprong van 3-5 te nemen. Daarna was het een gelijk opgaande strijd, en gingen we met een achterstand van 5-7 de rust in.

In de tweede helft begonnen we goed en Jens scoorde snel, waardoor het 6-7 werd. De wedstrijd bleef gelijk opgaan en Sikopi zette veel druk om onze kansen te minimaliseren. Uiteindelijk trokken we de stand gelijk naar 9-9, op dat moment maakte Roos met een doorloper de stand 10-9 in ons voordeel. Onze strategie was om de voorsprong vast te houden en onze kansen zorgvuldig te selecteren, maar dat lukte niet helemaal. We scoorden weinig, terwijl Sikopi wel doelpunten maakte.

Helaas konden we de wedstrijd niet winnen, ondanks onze inzet over de hele wedstrijd. Na een zeer gelijk opgaande strijd hebben we verloren, en we zijn nu vastberaden om in de Promoleague alles eruit te halen.

Scoorden voor Putse: Lien (2x), Noah (2x), Milan (2x), Jens (2x), Nils, Roos

Verslag: Noah

HMKC U11A - Putse U11A
14/10/2023 EINDSTAND 9-1

Meisjes: Lenke G., Norah M., Elise DW en Bo V.
Jongens: Thijs C., Thomas ODA., Lode P., Jules VDS., Mathijs VK., Ferre V en Seppe V.
Trainers: Yari VDA. En Femke VD.

Zaterdagochtend 14 oktober ’23 werden we verwacht op het kunstgrasveld van Hoboken/Mercurius in Hoboken voor onze laatste competitiewedstrijd.
Onder een stralende zon zijn we gestart aan de wedstrijd, vol goede moed zijn onze Putse vossen van de U11 gestart aan hun wedstrijd.

De eerste helft van de wedstrijd zijn we goed gestart en hebben we goed samen gespeeld. We zijn  de rust in gegaan met een 4-1 achterstand, Lode was de speler die een schot kon scoren voor Putse.

De tweede helft zijn we met nieuwe moed en vastgeknoopte veters van start gegaan.
Al snel liep de tegenpartij uit tot 6-1, ondanks het scorend vermogen van Hoboken/Mercurius is Putse wel blijven strijden voor elke bal.

Ondanks de inzet van de hele ploeg en de supporters langs de zijkant is Putse U11 verloren met 9-1. Volgend weekend spelen we onze laatste wedstrijd buiten in een K4 wedstrijd.
Nadien starten onze trainingen voor de zaalcompetitie.

Verslag: gezin Vervloesem-Cornelis