Dit weekend starten we aan de competitie met een thuiswedstrijd tegen Ri4a/Deurne. Onze kern is er klaar voor en dit samen met onze nieuwe kerntrainers. Een ideaal moment om ze even beter aan jullie voor te stellen.

Kerntrainers

Schrijf nu in!

In september organiseren we een Start to Coach op Putse.

Dit is de voorbereidingscursus op de initiator cursus die volgend jaar op onze club gaat gegeven worden.

Volgende week starten de meeste ploegen aan het nieuwe seizoen.  We hebben echter niet stilgezeten tijdens de zomerstop en het is tijd om onze nieuwe website voor te stellen.

Weet je al dat je onze vereniging het hele jaar door financieel kan steunen wanneer je online shopt? En dat zonder dat het jou ook maar één cent extra kost, hé. Gewoon door eerst via www.trooper.be/putsekorfbal te passeren en daar door te klikken naar één van de meer dan 1.000 webshops die onze vereniging met veel plezier een stukje van jouw aankoopbedrag schenken.

Om het behoud in de Topleague te verlengen moest Putse tegen Leuven
de wedstrijd winnen.