Dat het een moeilijke wedstrijd ging worden tegen Boeckenberg, de medeleider in de topleague werd al snel duidelijk.

Putse liep al snel achter de feiten aan, 5-0 na 7 minuten. In de 9de minuut kon Putse eindelijk scoren. Echter Boeckenberg bleef vlot scoren en bij de rust stonden ze 9 doelpunten voor, 14-5. In de tweede helft liep Boeckenberg verder uit. Na 15 minuten was het verschil al 12 doelpunten, 24-12. Putse had een complete offday en verloor met 26-16. Hopelijk kan Putse zich herpakken in de thuiswedstrijd tegen Voorwaarts.

Arne Beeck scoorde 6 keer. Axel Van Genechten scoorde 3 keer. Jill Bellekens scoorde 2 keer. Diete Hendrickx, Nele Risch, Michiel Smet, Verdi Vanreusel en Regis De Preter hielden het bij 1 korf.

Verslag: Johan T.