Leuven U17A - Putse U17A

7/01/2024 EINDSTAND 20-20

Het was een uitmatch op Leuven. De start was gelijklopend maat dan komen ze toch 2 punten voor te staan. Ze houden dit ook even aan en dan was het verschil ineens 3 punten. Het was vechten in de eerste helft voor dan toch een paar puntjes achter te staan maar we gaven niet op.

Tijdens de rust bij het warm blijven werd Simon geblesseerd aan zijn rechter voet. Het zag direct dik en hij kon er niet echt goed op steunen.

Tijdens de tweede helft was een goede tegenstrijdige helft van de match de ploegen gingen tegen elkaar op met telkens maar 1 puntje verschil. We kwamen spijtig genoeg nooit echt boven hun score maar wel gelijk. Het was spannend tot aan het einde. Er waren bij de beide helften vooral shot van medium afstand genomen die we ook redelijk goed hadden afgewerkt. Er kwamen ook korte kansen en doorlopers maar vele minder als de andere kansen. We kregen geen penalty’s mee maar wel 6 vrijworpen en scoorde hier ook op.

Het was spannend tot aan de laatste seconden want bij de laatste 14 sec scoorden putse nog een shot en maakte het dus 20-20.

Verslag: Juno