Met de komst van Kwik hoopte Putse zijn eerste puntenwinst te boeken maar die werd snel de kop ingedrukt. De bezoekers startten indrukwekkend en hierop vond geelblauw geen antwoord. Gevolg, na tien minuten spel was
de wedstrijd reeds gespeeld met 3-10 op het bord. Wel kon Putse daarna het evenwicht wat herstellen, de kloof verkleinen naar 8-12, maar Kwik bedreigen lukte niet. Vandaar een 8-16 ruststand.

Na de break drukten de bezoekers nog even door naar maximum 10-21 maar zetten daarna minder druk op Putse. Dezen maakten hiervan gebruik om toch weer wat dichterbij te sluipen en de wedstrijd op een meer aanvaarbare 19-26 te laten eindigen.

Wout Van Elsacker scoorde 5 keer. Axel Van Genechten, Seppe Geens en Michiel Smet maakten 3 korven, Lene Dewaerheid 2. Verder scoorden nog Diete Hendrickx, Nele Risch en Bo Lemmens.

Verslag: Jos V.