Verslagen jeugd kan je hier lezen.

Putse U15A - Rijko U15A
16/12/2023 EINDSTAND 11-8

Met de zware kwetsuren tijdens vorige wedstrijd van Lisa en Jarno, en het ontbreken van deze toppers, gingen de Putse U15 Vossen er toch volle moed tegenaan.
De wedstrijd kwam maar traag op gang met enkele kansjes langs beide kanten  (misschien naweeën van de examens), maar na 2 min wist Rijko een vrije worp te versieren die meteen binnen ging. Putse 0 – 1 achter en meteen een wake-up call. Putse wist daarna verschillende kansen te creëren maar de bal wou er maar niet in ; pas in de 8ste minuut kon Putse 1 – 1 gelijkmaken. Daar waar Putse heel sterk verdedigde en veel kansen creëerde, lukte het scoren niet zo goed, terwijl Rijko veel minder kansen had maar wel efficiënter was in de afwerking. De eerste helft ging gelijkopgaand en er werd aan beide kanten om beurten gescoord, om zo de rust in te gaan met een 5 – 4 voorsprong.

Ook bij de start van de 2de helft duurde het even voor er opnieuw gescoord werd, maar dan begon Putse de kansen wel mooi af te werken, en was het even doelpunten kermis.
Uiteindelijk werd de wedstrijd afgeklokt bij een welverdiende 11 – 8 eindstand.
Dankjewel Lisa voor de morele steun vanaf de tribune !!

Doelpuntenmakers: Ruben ( 4x ), Lotte – Zjef – Mathias ( 2x ) , Hanne ( 1x )

Verslag: Bart

Putse U11A - Ri4a U11A
16/12/2023 EINDSTAND 6-8

In de eerste wedstrijdhelft creëert Riviera veel kansen die ze drie keer kunnen afwerken. Een goede aanval van de Putse Vossen levert echter geen punten op. In de tweede helft volgen de goals kort op elkaar en beent Putte bij, maar Riviera maakt het moelijk. Seppe, Elise en Jules kunnen scoren, maar de wedstrijd eindigt helaas op 6-8.

Verslag: Katrien