In de eerste tien minuten trakteerde een accuraat scorende thuisploeg een onbestaand Putse op een 6-0 achterstand.

Even duurde het nog maar een reactie kwam er na een kwartier met 6-2. Genoeg dacht AKC en begon fel op te zitten. Gevolg, veel slechte geelblauwe passen en weinig scorekansen met een 11-5 ruststand als gevolg.

In de tweede helft trachtte Putse meer in de wedstrijd te komen maar AKC gaf geen krimp en liep 9 korven uit. Een korte Putse reactie na een tiental minuten gaf weer wat hoop met 18-13 tussenstand maar dat zinde de thuisploeg niet die terug veel meer druk zette op de Putse aanvallen.
De 6-0 bij de aanvang achtervolgde Geelblauw de hele wedstrijd.

Topschutter was Axel Van Genechten met 4 korven, Wout Van Elsacker en Tijs Geens scoorden 3 keer. Lene Dewaerheid, Michiel Smet en Jill Bellekens scoorden 2 korven, Nele Risch en Diete Hendrickx 1.

Verslag: Jos V.