Verslagen jeugd kan je hier lezen

KCBJ U19A - Putse U19A
10/12/2023 EINDSTAND 14-31

Op zondag 10 December zakte onze U19A af naar Begijnendijk voor de match tegen KCBJ. Omdat KCBJ een heer te kort kwam hebben we besloten om 1 heer af te staan zodat we toch 8 tegen 8 kunnen spelen.

De match begon goed langs beide kanten, al maakten we wat foutjes in verdediging waardoor KCBJ in het begin van de wedstrijd nog kan blijven aanklampen, 3-4. Na onze Time-out ging het vooral in de aanval vlotter wat er voor zorgde dat we uitlopen naar 5-11. Daarna maakt KCBJ wel een inhaalbeweging door enkele mooie kansen, 8-13. Op het einde van de eerste helft maakt Noah, die in de eerste helft meespeelde met KCBJ wel nog een mooi ver shot, 9-13, rust.

In de tweede helft heeft Jens zich kandidaat gesteld om mee te doen bij KCBJ. Dit zorgde voor enkele stevige duels met Milan. In de tweede helft vallen de schoten langs de kant van Putse zeer mooi binnen en speelden we goed korfbal. Hierdoor kunnen we onze voorsprong uitbouwen, 12-29. In het slot van de wedstrijd kan Jens de 13-29 maken voor KCBJ met een mooi shot. We gaan daarna nog voor de eerste keer dit seizoen over de 30 doelpunten met een shot van Amber. De wedstrijd eindigt op een 14-31 eindscore.

Scoorden voor Putse: Lien (6x), Siebe (6x), Nils(6x), Amber (3x), Jens (3x), Milan (3x), Femke (2x), Noah (2x)

Scoorden voor KCBJ: Noah(1x), Jens(1x), …

Verslag: Nils

Spartacus/NDN U15A - Putse U15A
10/12/2023 EINDSTAND 7-8

De U15 begonnen goed aan de wedstrijd. Na 2 minuten stonden ze 0-2 voor. Maar dan liep het in aanval stroef en stond de verdediging wankel, want 5 minuten later stonden ze 5-2 achter. Na een time-out en 2 wissels knokten ze zich terug in de wedstrijd. Ze gingen de rust in met 5-5. Na de rust liep het gelijk op en bleef het spannend tot in de laatste minuut. Ondanks het missen van 2 penalty's, sloegen de Vossen erin om de wedstrijd naar zich toe te trekken en te winnen met 7-8.

Mathias, Lotte en Ruben scoorden 2 korven. Hanne en Elien scoorden er 1.

De Putse Vossen pakken 2 punten mee naar huis.  Maar de wedstrijd krijgt een wrange nasmaak als blijkt dat 2 spelers ernstige blessures hebben opgelopen. We wensen Jarno en Lisa een spoedig herstel.
We onthouden dat we zijn blijven vechten, dat de verdediging goed in elkaar zat en dat we in aanval mooie kansen creëerden.

Verslag: Lies

U9 in Temse
10/12/2023

Op zondag 10 december trokken we in de vroege uurtjes naar Temse. Samen met interim coach Yannick gaven Viktor, Mil, Olav, Jade, Charlotte en Lize het beste van zichzelf in verschillende matchen tegen Temse en Boeckenberg. De Putse Vossen gingen voor elke bal en de supporters konden alleen maar trots zijn op deze toppers!Verslag: Viktor

ASKC U17A - Putse U17A
10/12/2023 EINDSTAND 24-17

In het begin van de wedstrijd kwamen we snel achter 0-2. Maar we konden snel terug reageren tot een 2-2. We hadden het wel moeilijk met het rebounden omdat het grootte heren waren. We hebben heel de helft om en om gescoord met altijd 2 punten achter. Onze rust stand was 13-8.

In de tweede helft starten we goed we kwamen terug tot een 13-10. De heren van ASKC hadden een goed afwerkingspercentage waardoor ze veel konden scoren. Maar wij konden altijd volgen op een 5 doelpunten achter. Dan hadden we een moment dat we terug kwamen we scoorden 5x en kwamen terug tot 18-16. En dan 10min voor het einde kregen we het moeilijk konden zij veel scoren en konden wij niet meer volgen en was de eindstand 24-17.

Maar we hebben gestreden tot het einde en het was een goede match.

Doelpuntenmakers: Jorn 4x, Tomas 3x, Simon 3x, Kobe 2x, Esther 2x, Roos 2x, Ida 1x.

Verslag: Tomas