Verslagen jeugd kan je hier lezen.

Voorwaarts U15A - Putse U15A
26/11/2023 EINDSTAND 9-7

Na een stevig ontbijt, startten we collectief de wedstrijd met héél veel goesting, inzet en grinta.
Dat loonde al in de minuut 1’ met een strafworp ; 0-1 en Putse op voorsprong.
Na deze voortreffelijke start heeft Putse de tegenpartij een hele eerste helft onder druk gezet en laten
zweten, en ondanks 2 gemiste strafworpen van Putse, gingen we toch de rust in met 3 – 4.

In de eerste 5 minuten van de tweede helft slaagde Putse er nog in om op hetzelfde elan door te gaan,
en het verschil te vergroten tot 3 – 6. Dat zag er veelbelovend uit!
Putse bleef mooie kansen creëren, en bleef Voorwaarts regelmatig onder druk zetten, maar de Putse
afwerking begon toch wat te haperen, terwijl Voorwaarts de kansen veel beter afwerkte dan in de
eerste helft.
Geleidelijk aan kwam Voorwaarts dichter en langszij, en in de laatste 10’ van de wedstrijd ging
Voorwaarts aan de haal met de overwinning, en eindigde de wedstrijd op een 9 – 7.

Doelpuntenmakers : Juul (2x), Lotte (1x), Lisa (1x), Zjef (1x), Elien (1x), Jarno (1x).

Verslag : Ruben

Appels U19A - Putse U19A
25/11/2023 EINDSTAND 4-21

Deze zaterdag speelde onze U19 A een wedstrijd op Appels. Na het verlies van vorig weekend zijn we zelfzeker en sterk begonnen aan de wedstrijd.
We kwamen al snel op een voorsprong van 16 goals, tot dat appels 1 maal wist te scoren en we de rust ingingen met een tussenstand van 1-16.

In de tweede helft begonnen we goed en Milan scoorde snel, waardoor de stand als 1-17 werd. Daarna kwamen de kansen moeizamer en wist appels wat meer te scoren tot het 4-18 werd. Daarna hebben we ons terug herpakt en wist Noah al snel te scoren met een penalty.
Hierna wisten we nog een paar keer te scoren tot de eindstand kwam op 4-21. Met deze overwinning hebben we veel goede moed om volgende week te gaan winnen tegen HMKC U19 A.

Scoorden voor Putse: Milan (5x), Amber (3x), Noah (3x), Lien (3x), Femke (3x), Nils (2x), Jens (2x)

Verslag: Noah

Spartacus/NDN U17A - Putse U17A
26/11/2023 EINDSTAND 9-23

We startten onze wedstrijd sterk met het openingsdoelpunt voor Putse. We kwamen op een 0-1 voorsprong. In de beginfase van de wedstrijd ging het gelijk op tot we op een score kwamen van 3-2. Toen schakelde Spartacus/NDN een versnelling hoger en liepen ze als snel uit naar een score van 12-2. Er werd veel druk gegeven door de tegenstander waardoor we het moeilijk hadden om te scoren, maar we lieten ons hoofd niet hangen en gingen door. We gingen rusten met een stand van 15-3.

In de tweede helft was het eerste doelpunt weer voor Putse waardoor we op een score kwamen van 15-4, maar Spartacus/NDN bleef mee scoren waardoor het heel moeilijk werd voor ons. Het afwerking percentage van de tegenstander was zeer hoog. Er werden nog mooie doelpunten gemaakt zowel voor Putse als voor Spartacus/NDN, maar we eindigden deze wedstrijd uiteindelijk met een score van 23-9.

Doelpuntenmakers: Simon 4x, Ida, Roos, Fleur, Esther en Kobe 1x.

Verslag: Simon

Hoevenen U11 - Putse U11