Verslagen kan je hier lezen

Verde U19A - Putse U19B
8/10/2023 EINDSTAND 6-5

Zondag 8 oktober speelden we match (op verplaatsing) tegen Verde U19A. We waren slechts met 7, daarom speelde er elke helft een speler van de tegenpartij met ons mee. We begonnen de match sterk, met 2 doelpunten na slechts 8 minuten. Enkele minuten later viel het eerste doelpunt van de tegenstander, een korte kans: 1-2. Pas 1 minuut voor de rust viel ons derde – en ook het laatste van de 1ste helft - doelpunt met een mooi shot. Dit leidde tot een ruststand van 1-3.
Na de rust ging het wat stroever: na de eerste 3 minuten scoorde de tegenpartij, wij scoorden een minuut later weer: 2-4. Rond de helft en 2/3 van de 2de helft, scoorde de tegenpartij nog eens - met telkens een shot - en plots stonden we gelijk met 4-4. Maar slechts een minuutje later stonden we weer een punt voor, met 4-5, met een doorloper. 5 minuten voor de afloop van de match stonden we weer gelijk met 5-5, en slechts 2 minuten hierna scoorde de tegenpartij wéér, waardoor we met een eindstand van 6-5 de match beëindigden. In de 1ste helft hadden we wat voorsprong; waartegen in de 2de helft alles wat stroever verliep en de doelpunten gelijk opliepen, tot we net voor het einde van de match toch het onderspit moesten delven en eindigden met een eindstand van 6-5.
Scoorden voor Putse: Siebe (2x), Femke, Bram, Dries

Verslag: Hanne VDB

Putse U17A - Boeckenberg U17A
8/10/2023 EINDSTAND 16-9

We begonnen de match meteen sterk met een eerste doelpunt van Simon, we maakten een kloof van 3 korven. Onze aanval was echt goed, namen de juiste kansen en onze afwerking was goed. Onze verdediging was ook goed, de doelpogingen van ver mochten we toelaten. Tussenstand bij de rust was 10 - 6.
Aan het begin van de 2de helft waren we stil gevallen. Daarna begonnen de kansen terug beter te worden, Roos scoorde de eerste van de 2de helft voor ons. Onze aanvallen bleven goed gaan en hadden goeden kansen. De verdediging was beter dan de eerste helft we hebben er drie goals tegen gekregen waaronder 1 penalty. De eindscore was 16 - 9.

Doelpuntenmakers: Kobe (5), Juno, Tomas, Simon, Roos, Ida (2), Fleur(1).

Verslag: Jorn